Blog ini merupakan diari yang mencatit suka duka saya dalam dunia memasak. Saya bukan pakar memasak dan bukan cita-cita saya untuk menjadi pakar tukang masak tapi saya lebih suka masak sendiri di rumah selain mengisi masa lapang saya. Walaupun saya agak terlambat menceburkan diri dan dalam kategori budak hingusan dalam dunia masakan, saya akan cuba yang terbaik dengan belajar dari otai blogger-blogger dan sapa2 kat luar sana.

Sunday, May 11, 2014

Laporan Ikan goreng air asam

Cerita semalam sempena Hari Mak... hari2 Hari Mak. Hehhh. Menu ni kali kedua saya buat. Kali pertama saya tambah serai, nak sama cam gerai makan kat Hulu Langat katanyer. Heheh. Kali ni stok serai dan daun ketumbar tak ada. Ikan pula, ikan tuna sebab suami saya suka benor. Apa pon, menu mudah ringkas ni pembuka selera kami sekeluarga.



No comments:

Post a Comment